VqI14dIZgOPEqICDVdzsdHohm6R1qA6BYQ86dmeQ

Gagne Adım Ders Planı

View 11 Gagne 9 Adım Ders Planı - Modeli Modele gre retimin dzenlenmesinde srasyla u admlar atlmaldr: Gagne'nin retim Modeli Modele gre retimin dzenlenmesinde srasyla u admlar atlmaldr: Dikkati ekme 2- Renciyi dersin hedeflerinden etme 3-n bilgilerin hatrlatlmas 4- Sunulmas materyalin uyarc renciye yol gsterme 5 (rehberlik etme) Davran ortaya karma 6 Dnt-Dzeltme verme 7- Dnt-Dzeltme verme Gagne 8- Deerlendirme retim Durumlar Modeli-R. 1. MODEL RETM DURUMLARI Gagne, Robert (1916-2002) NDEKLER is a second name. 1) Kuramlar Kronolojisi renme 2) Mr. Robert Gagne Gagne'ye Gre renme 4) Gagne'ninGelitirdiiYeni Gr ve lkelerGagne'ninGelitirdiiYeni Gr ve lkelerGagne'ninGeliti 5) Gagne'ye Gre renme rnleri a) Szel Bilgi b) Zihinsel Beceri * Ayrt Etme * Somut Kavram * Tanmlanm Kavram

MEB Yllk Plan ablonu ndir (rnei). 5. Snf Fen Gnlk Plan - Ders Plan (Ik Nasl Yaylr) - 20 - 21 ubat 2014. Bir ders plannn hazrlanma aamalarn sistematikletirerek ders plannn hazrlanma aamalarn Material seimi, kullanlmas, and deerlendirilmesi srelerin gelitirilmesini salar. Gagne'nin renme koullarn kapsamaktadr Davran ve bilisel Programl retimi Gagne'nin renme koullarn kapsamaktadr Modeli ASSURE 1 snf ii uygulamalar

This plan is based on retim tasarm -dzenleme (organizasyon) aamalarnda renme ve retim stratejileri bakmndan incelenerek bir modelle adm aklanmtr. and Baturay, 2008b). Gagne ve Briggs (1977) ile Gagne retim Modeline Gre Gnlk Plan rnei- 5. Snf Mknatslar Tanyalm DERS KTABI MLL ETM BAKANLIINCA CRETSZ OLARAK VERLMTR PARA LE SATILAMAZ By gder beng. In fizik ders aralar, grme engelli renciler

Related Posts

Related Posts

Post a Comment